perjantai 29. kesäkuuta 2012

Kerrankin ihan huippuhaaste!

 Laita hyvä kiertämään!

Kolme ensimmäiseksi ilmoittaununutta saa minulta jotain mukavaa itsetehtyä 12 kuukauden kuluessa. Neulottua, ommeltua tai askarreltua tms.Toiveita saa myös esittää :D Niiden kolmen pitää myös jatkaa haastetta omissa blogeissaan eteenpäin. Laitathan kommenttiisi otatko osaa haasteeseen.
Kommentin lisäksi laittakaa minulle sähköpostilla yhteystiedot ja mahdollisesti myös toiveita, inhokkeja, lempiväri tms.

Nappasin haasteen Langanpäitä-blogista.

2 kommenttia:

  1. Mä en ole mihinkään haasteeseen koskaan osallistunut, mutta tää kuulostaa hyvältä. Eli siis jos sanon osallistuvani, niin mä käytännössä vaan "kopioin" tän omaan blogiini ja räpellän jotain kolmelle kommentoijalle 12 kk kuluessa? :D Anteeks oon ihan ulapalla tässä hommassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri näin. :)
      Idea on siis laittaa hyvä kiertämään. Minusta tämä on todella mukava haaste, koska tässä on oikeasti hyvä "taka-ajatus".

      Lähetätkö siis minun sähköpostiin (löytyy tuosta sivusta) tietoa lempiväreistä ja mieltymyksistä. Lisäksi tietysti yhteystiedot, jotta voin lähettää yllätyksen sinulle. :)

      Poista